Klacht: Magnani keukenmachine

op 14 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

De hulpstukken van deze keukenmachine verkleuren heftig na het afwassen in de vaatwasser (volgens het boekje kan dit in de vaatwasser), zodat ze grijszwart worden en niet meer te gebruiken zijn. Volgens Koopjedeal is deze verkleuring niet schadelijk. Ze gaven een tip om ze te reinigen met witte azijn, maar dat hielp niet en vlijven bij het aanpakken ageven aan je handen.
Ook na retourneren en het ontvangen (na veel tijd) hebben we de klacht weer gemeld bij Koopjedeal.
Ik heb nu een ander merk gewenst of geld terug. Ik ben benieuwd naar hun antwoord.

Met een ander merk keukenmachine of geld terug.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 14 september 2018 om 16:27 geantwoord

Beste J.G. Hoogendoorn,

Wat vervelend dat de accessoires van de keukenmachine verkleuren. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Helaas zie ik geen bestel-ordernummer staan waardoor ik uw bestelling niet kan inzien. Bent u in de gelegenheid om mij hiervan te voorzien zodat ik uw order nader kan bekijken?

Roos
Team Webcare

Heeft op 17 september 2018 om 21:05 geantwoord

Ordernummer zoals door U gevraagd: 202714400

Alle klachten die gemeld zijn door janhuita