Klacht: Mag niet ruilen tegen dezelfde prijs.

op 16 juli 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deze week een jas gekocht bij Zalando en kreeg deze al snel bezorgd. Toen ik hem paste, bleek deze jas echter te groot te zijn en wilde ik een kleinere maat bestellen. De jas heb ik retour gestuurd en ben opnieuw gaan bestellen via de website. De jas bleek echter plotseling in prijs te zijn verhoogd en flink ook: van 89, 95 naar 104, 95. Aangezien ik een activatiecode had gebruikt, had ik maar 69, 95 betaald. De klantenservice zegt nu dat ik het nieuwe bedrag moet gaan betalen en dus niet gewoon mag ruilen voor hetzelfde bedrag ! Ik vind dit wel zooooo belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon mag ruilen voor hetzelfde bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Reactie van de melder van de klacht Mariekeenbregje

6 maanden geleden - Zalando neemt mijn klacht niet in behandeling. Waardeloos.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariekeenbregje