Klacht: mag droogrek niet proberen

op 18 januari 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de Blokker Vinkeveen wil ik een nieuw droogrek kopen voor mijn moeder van 87 die slecht ter been is, zeer slecht ziend en zwaar reumatisch is met name in haar handen. Zelf kan ze niet komen en proberen. Ik vroeg aan de bedrijfsleidster of hij uit de verpakking kon, maar dat werd geweigerd met als argument dat hij niet meer verkocht zou worden. Gezien de omstandigheden vindt ik de reactie erg onvriendelijk en werd ik ook niet vriendelijk behandeld. Het was echt “dit zijn onze regels en daar moet u en daar heeft u mee te maken”. Blokker wat is dit voor niet klantvriendelijk houding!!

Gewenste Oplossing:

Uitpakken of meenemen en mijn moeder laten proberen. Lukt het niet terugbrengen en eventueel een tegoedbon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Keesduijn@ziggo.nl