Klacht: Maden in voer

op 17 juli 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi Pets Place,

ik kom vaak bij jullie winkel in Muiden bij de Maxis om spullen voor mijn vijf katten, hond en paard te kopen. Door mijn hoeveelheid dieren ben ik dus zeker een trouwe klant van de winkel.

Nu is het bij mij al drie keer voorgekomen dat ik in de zakken voer maden heb gevonden. Allereerst bij een zak kattenvoer van Royal Canin, daarna bij een zak konijnenvoer van het huismerk en daarna bij een zak PAVO Sports Mix voor mijn paard.

Gelukkig kwam ik er vrij snel achter en hebben mijn dieren er (hopelijk) niks op na gehouden. Maar ik heb wel drie bijna volle zakken voer weg kunnen gooien. Het voer zat in afgesloten tonnen en stond binnen in huis, dus aan de omgeving kan het niet liggen.

Ik koop deze merken vaker bij andere winkels en ook bij een andere Pets Place winkel in Almere, maar bij de zakken van de winkel in Muiden ervaar ik dit probleem.

Ik hoop dat u hier iets mee kan en dat we een passende oplossing kunnen vinden, want ik kom graag bij jullie in de winkel maar nu helaas niet meer voor voer..

Met vriendelijke groet,

Julia van Bruchem

Gewenste Oplossing:

Tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pets Place over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Pets Place

4 dagen geleden - Beste Julia, Bedankt voor je melding. Je klacht is ook per e-mail en via Facebook bij ons binnengekomen. Wij hebben je klacht doorgezet naar de winkel in Muiden. Wij wachten nog op een reactie. Zodra wij deze hebben ontvangen zullen we je dit direct laten weten en je een passende tegemoetkoming aanbieden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 18 juli 2017 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben deze klacht ook per e-mail en via Facebook ontvangen. Na aanleiding hiervan hebben wij de klacht doorgestuurd naar onze vestiging in Muiden. Zij zullen dit verder oppakken en we komen zo snel mogelijk terug bij mevrouw met een passende compensatie en/of oplossing. We pakken dit verder met haar op per mail.

Alle klachten die gemeld zijn door Juliavb