Klacht: Machtsmisbruik van Van Arkel Gerechtsdeurwaarder

op 12 september 2018 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik heb een klacht over Gerechtsdeurwaarder van Arkel.
Ik heb een telefonische betaalafspraak gemaakt met van Arkel. Daarbij hebben we afgesproken dat ik voor de maand August een betaling zal doen en de maand september en de laatste betaling zou gebeuren in october.
Wij hebben geen datum afgesproken. Maar omdat ik in sept mijn betaling op 3 sept hebt gedaan hebben zij besloten om mij te dagvaarden voor 22 euro. Zij geven aan dat ik te laat was met mijn betaling.
De dagvaarding kwam 11 september, het geld was dus allang bij hun binnen.
Politiek Nederland, jullie moeten deze grote gerechtsdeurwaarder ook onder de loep nemen. Zij zijn even malafide als de kleine incassobureaus. Als ik hun erop aanwijs dat ik een heel duidelijke telefonische betalingsregeling heb gemaakt geven ze niet thuis. Maar jij als cliënt klant heb dus geen bewijs.

Ik zou iedereen aanraden om bij het maken van een betalingsregeling telefonisch te eisen dat dit schriftelijk naar hun worden gestuurd. Want als van Arkel meer geld wil incasseren dan gooit hij de gemaakte afspraken van tafel, dient een verzoekschrift in bij de Kanton, zet de onkostenvergoeding van ruim 150 euro erin en zadelt jou met meer kosten maar voor hun is Kassa. Noemend die op hun vingertjes tikt.
Dat blijven ze doen met veel mensen.
Zij maken dus misbruik van hun macht. Waarom kijk Politiek niet hiernaar.
Iemand moet daar inval dien en kijken naar alle dossiers en hoe ze met mensen omgaan. Liegen en bedriegen kunnen jullie heel goed van Arkel Gerechtsdeurwaarder.

Op het moement dat mijn klacht opgepakt wordt want ik heb een duidelijke afspraak gemaakt. Er is mij telefonisch geen moment een exacte datum gegeven. Dus 3 september us begin van de maand.
En op het moment dat Nederland wakker geschud wordt en men ook begrijpt dat Domige gerechtsdeurwaarder ook misbruik maken van hun macht.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 14 september 2018 om 11:57 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Van der Meer,

Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl.

Wij willen duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Desondanks willen wij graag uw klacht in behandeling nemen. Het enige dat wij van u vragen is uw klacht rechtstreeks en onder vermelding van uw dossiernummer aan ons te zenden via onze website:
https:vanarkelgerechtsdeurwaarders.nlopdrachtgeversklachtenregeling

Van Arkel gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door DominiquevanDerMeer