Klacht: Macadonie

op 20 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Teleurgesteld!!!

Hierbij wil ik mijn verhaal delen met iedereen omdat onze vakantie behoorlijk in water is gevallen.
Wij zouden voor eerst in zoveel jaar samen op vakantie gaan omdat we beiden genoeg achter de rug hadden en onze nieuwe relatie te vieren dachten wij een mooie vakantie te boeken via corendon naar Macedonië.
Een mooi vooruit zicht zouden wij op 3 juni vertrekken.
Toen moment daar was zaten we vol spanning vroeg op schiphol door de controles en dat ging vlekkeloos! Het boarden ging ook vlot en met kleine 15 minuten vertraging kwam vliegtuig in beweging en niet veel later zaten we boven de wolken richting de zon.
Na een kleine 2 half uur vliegen zagen we het meer van ohrid onze vakantie bgon!
Eenmaal geland liepen we richting de beveiliging.
En daar ging het fout! Ik kwam probleemloos door de douane maar bij me vriendin gingen de alarm bellen af.
We werden omringt met beveiliging en de mededeling no good no good!
Er zou iets wezen met der legetimatie.
En zonder pardon en me vriendin totaal overstuur werden we onder begeleiding van airport security op vliegtuig gezet terug naar nederland!
Daar aangekomen was er alleen maar ongeloof weg vakantie.
De volgende dag direct naar D-reizen gegaan het personeel was met stomheid geslagen en zouden bemiddelen met corendon hoe verder en onze reissom.
Nu 2 weken later belde D-reizen ons op en met slecht nieuws corendon laat ons in de kou staan we krijgen geen dubbeltje terug en totaal geen coulance alleen de medeling van wat vervelend.
Ik had niet veel verwacht van corendon omdat we toch de vlucht hadden gemaakt maar al onze overige faciliteiten waar we geen gebruikt die kosten stopt corendon ook zelf lekker in hun fooien potje. En laat ons gewoon zitten.
Dit maakt voor mij veel duidelijk dat ik een eventuele volgende vlucht niet met corendon zal zijn en de vriendelijke reclames ook van tv mogen want dat zijn toch broodje aap verhalen.

Mvg Laferte

Een tegemoetkoming.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laferte