Klacht: Geannuleerde bestelling

op 10 november 2019 over MAC Cosmetics in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26 september een bestelling geplaatst.
Ong 2 weken later een mail ontvangen dat de bestelling geannuleerd was ivm een fout van de website.
26 oktober telefonisch contact gehad en gevraagd waar mijn geld bleef desbetreffende medewerkster gaf aan dat ik het binnen 2 weken op mijn rekening zou hebben.
Nu 1,5 maand verder alsnog mijn geld niet terug.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MAC Cosmetics

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MAC Cosmetics nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rox12345