Klacht: Na 1 x telefonich contact 2 x contactformulier, geen reactie van Maaslander.

Anja Vugts op 20 januari 2022 over Maaslander in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

23 Dec telefonisch contact gehad, klachtmedewerker heeft me netjes terug gebeld, maar na overleg telefoniste inmiddels klachtformukier verstuurd.
Hier geen reactie op.
13 Januari nogmaals mail gestuurd via site Maaslander.
Ook geen reactie .
Zou toch zo netjes zijn de mail te beantwoorden.

Vriendelijke groet,Anja Vugts,
Udenhout

Gewenste Oplossing:

Medewerker aan telefoon nam de klacht zeer serieus.
Gaat me niet om nieuwe kaas te krijgen maar wel dat er naar gekeken wordt binnen het bedrijf .
Koop nu geen Maaslander meer,te vaak weg moeten gooien ivm schimmel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maaslander

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maaslander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Vugts