Klacht: Maandenlange stagnatie folderpakket

op 14 februari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maandenlang ontvang ik geen folders meer van Spotta.
Ik weet dat in mijn straat de bezorger tot aan huisnummer 1 moet bezorgen.
Echter huisnummer 47 blijft het laatste huisnummer waar deze buitenlandse bezorger de folders bezorgd.
Ik wens niet meer afgedaan te worden dat ik de app maar kan gaan instaleren en wens gewoon de papieren versie in mijn brievenbus te ontvangen.
Ik hoop dat ik de bezorger zelf eens hierover kan gaan aanspreken hierover, want hij verdient zijn salaris wel heel er gemakkelijk als hij de folders gewoon maar ergens dumpt.
Helaas zie ik hem echter altijd te laat.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer wekelijks de folders ontvang, anders zie ik mij genoodzaakt elders klachten te gaan doorgeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 februari 2018 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MartinDaemen