Klacht: Maanden tevoren al nauwelijks nog keus voor hotelkamers

op 23 januari 2014 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

De vorige keer dat we boekten met hotelbonnen van het Kruidvat, zaten we een paar dagen voor de uiterste boekdatum en was er nauwelijks nog keus. Dit keer wilden we er dus op tijd bij zijn en zochten al voor de Kerst naar een kamer voor medio mei. Tot onze verbazing was er zelfs toen al bijna niets meer te krijgen: alle weekenden waren al weg, en ook op doordeweekse dagen waren er vooral losse overnachtingen over, terwijl we een hotel voor 2 nachten zochten. Nog maar een stuk of 3 hotels in heel Nederland hadden enkele opeenvolgende nachten beschikbaar ergens in mei.

Graag zien we dat er nog wat overnachtingen beschikbaar worden gesteld voor deze actie, met name in mei en in weekenden. Onze voorkeur heeft Leeuwarden, waar nu al vanaf half februari geen overnachting meer beschikbaar is.
Ook hadden we graag een volgende keer meer inzicht in de opties: Nergens is te vinden hoeveel kamers elk hotel beschikbaar stelt en in welke periodes, of hoeveel bonnen er in omloop zijn voor die kamers. Dat maakt het voor de klant erg ondoorzichtig.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Brasse

3 jaren geleden - Na telefonisch contact met Fletcher is ons een acceptabele oplossing aangeboden. Duidelijk is wel dat men na aankoop van de hotelbonnen meteen moet gaan boeken om een redelijke keus te hebben!

Reactie van de melder van de klacht Brasse

3 jaren geleden - De beoordeling wil ik aanpassen naar 5, 8 en 6 sterren; helaas lukt dat niet op de site.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 07 februari 2014 om 16:24 geantwoord

Gasten de voorwaarden vermeldt.
Indien het niet lukt een boeking te maken kan er contact opgenomen worden met webcare@fletcher.nl.
Fletcher Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Brasse