Klacht: Maandbedrag na 22 maanden verhoogd

op 19 juli 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Op 22 aug 2014 een 2- jarig weekendabonnement afgesloten voor €14,95 per maand. Na 22 maanden wordt er €21,95 geïncasseerd, 2 maanden te vroeg. Getracht een mail te sturen, dat lukt dus niet: zouden ze al digitaal zijn bij de VK? Ik heb de volgende acties in gang gezet:
– bedrag van €21,95 gestorneerd, gaat heel eenvoudig met internet bankieren!
– € 14,95 betaald voor termijn 23
– mijn bank opdracht opgegeven max €15 aan de VK te betalen, wist niet dat de optie bestond maar kwam het tegen op internet bankieren
– abonnement opgezegd, dat kan wel weer makkelijk bij de VK

Ben benieuwd naar het vervolg!

13 augustus: het vervolg!

Het vervolg:

Bevestigingsbrief van VK ontvangen: m\’n abonnement is opgezegd per 11 sep
Acceptgiro van VK ontvangen: ik heb mijn klacht op de acceptgiro geschreven en per omgaande geretourneerd met het verzoek om een reactie per mail: nog niet ontvangen…

Vandaag, 13 augustus, geen zaterdagkrant ontvangen.
– melding via de site van de VK proberen te doen: mijn abonneenummer bestaat niet meer
– telefonische melding: uit de combinatie van telefoonnummer en 4 cijfers van de postcode geeft de computer aan dat er geen abonnement op dit adres is…

Mijn tweejaarsabonnement loopt tot 22 augustus, zou dus nog 2 kranten moeten ontvangen. Heb 24 termijnen van 14,95 betaald, de laatste 2 termijnen weliswaar handmatig maar dat was omdat er te veel was afgeschreven: zie hierboven.

Het lijkt erop dat de VK een slechte verliezer is!

Of met spoed de zaterdagkrant van 13 augustus op de mat (en natuurlijk ook die van 20 augustus) of het geld van 2 zaterdagkranten retour!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dolf60