Klacht: Maand vertraging

op 13 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Sinds vandaag ben ik een MAAND aan het wachten op mijn bestelling, terwijl deze binnen een paar dagen geleverd zou worden (waarschuwingen over vertragingen werden niet gegeven). Ik heb in totaal 4 keer gebeld met de klantenservice en telkens zeiden zij mij dat ik ’t binnenkort kon verwachten, maar ze konden me absoluut nergens verder mee helpen. Het pakketje was als een naald in een hooiberg. Het vervelendste is dat het gaat om matrassen, waardoor ik nu niet m’n nieuwe kamer kan betrekken (al een halve maand niet door Leen Bakker). Van een of andere compensatie was ook geen sprake en na een aantal geleden een klacht te hebben ingediend zonder reactie te krijgen, vind ik het nodig om deze review te schrijven. Belachelijke service!

Als ik eindelijk mijn matrassen krijg PLUS op wat voor manier ook een compensatie. Al is het extra korting, geld terug; door hen verlies ik nu geld aan een kamer waar ik niet in kan zitten. Zij hebben mij ook nog eens herhaaldelijk verteld dat ik binnenkort mijn pakket kan verwachten, wat absoluut niet het geval bleek te zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tho-omas