Klacht: Maand lang wachten

op 21 juli 2016 over Outlet-Avenue.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Na 27 dagen wachten op mijn bestelling (die nog steeds niet is gearriveerd) heb ik de klanten service gebeld, wat ik overigens 3 keer heb gedaan omdat ik in het onduidelijk ingesproken en verwarrende keuzemenu heb doorbracht kreeg ik eindelijk een helpdesk medewerkster aan de telefoon. Na een moeizame start omdat ze me niet kon horen. Kreeg ik te horen dat het product over enkele dagen binnen krijg. Toen vroeg ik maar gelijk “dus, aan het eind van volgende week krijg ik waarschijnlijk mijn product?”. Dat vond mevrouw een hele moeilijke vraag en na een paar zuchtjes kreeg ik antwoord. Namelijk; weet ik niet. Ik moest trouwens maar zelf ophangen werd me duidelijk gemaakt.

Ik zie mijn bestelling graag te gemoed kommen. Maar ik zal hier nooit meer een bestelling bij doen, en verspreid ook zeker dat ik familie, collega en vrienden het afraad om bij Outlet-Avenue te bestellen.

Wanneer ik voor volgende week mijn pakketje binnen krijg.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlet-Avenue.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlet-Avenue.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HBH97