Klacht: Maakt winst als nonprofit bemiddelaar

op 27 februari 2017 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit bedrijf is verschrikkelijk, de klantenservice en administratie kunnen niet communiceren, de klant moet hun hierin bemiddelen. Erg zielig. Dan wordt er ook nog winst gemaakt als nonprofit bedrijf, hoe kan dit? Ik had een simpele vraag of ik de post of de mail moest geloven omdat hier 2 verschillende bedragen wordt gevraagd van me. Maar de klantenservice geeft geen service en om daadwerkelijk geholpen te worden moet ik betalen middels een betaalde telefoonlijn, dit kan toch niet? Dit hoef ik toch niet te accepteren? En als ik nu volledig in mijn recht hun het op laat lossen en niks van me laat hore tot die tijd kan ik het oplossen met een incassobureau! Dit kan toch niet!!!

Gewenste Oplossing:

Als ze de deuren sluiten en een echte nonprofit organisatie hun werk laten doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bramvrancken1992