Klacht: Maakt schade aan balkon en vind dat klacht opgelost is

op 18 september 2019 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Feenstra heeft, na de zeer slechte installatie van de CV ketel bij mijn onderbuurman, zonder toestemming in mijn balkon staan boren waardoor er nu schade aan mijn balkon is. Ik heb de schade gemeld waardoor er meerdere malen door de klachtenbehandelaar werd beloofd dat ze het ging doorzetten. Vervolgens hoorde ik elke keer niks, tenzij ik een mail stuurde, en op een gegeven moment kreeg ik de aparte melding dat de klacht met mijn onderbuurman was besproken en ik het maar met hem moest uitzoeken.

Ik vind deze houding zeer onprofessioneel, ik dien een klacht in en deze word vervolgens met een ander persoon afgehandeld. De schade zit er nog steeds en ik word door de klachtafdeling van Feenstra niet verder geholpen. De vrouw kan als enige antwoorden dat ze de klacht door gaat zetten waar verder de doofpot op gedaan word.

Zeer slechte service, zeer slechte installatie en extreem slechte medewerkers. AMPER TOT GEEN communicatie vanuit Feenstra en geeft vervolgens aan dat mijn klacht opgelost is terwijl er juist NIKS GEBEURD. Vandaar de klacht opnieuw geplaatst.

DE SCHADE HERSTELD!!!!!!!!!!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Feenstra

1 jaar geleden - Geachte heer Bal,Inmiddels zijn wij in de gelegenheid geweest de door u toegestuurde stukken te bestuderen en kunnen wij u als volgt berichten.In de akte wordt gesproken over:De kosten van het onderhoud en de instandhouding van de balkons komen uitsluitend ten laste van de eigenaars van die privé-gedeelten, waartoe de balkons behorenEchter wordt hier niet expliciet gesproken over de onderkant van het balkon. Dit houdt in dat de onderkant het plafond is van de onderburen. U kunt het plafond van de onderburen niet zien, u kunt er niet op lopen en het hoort ook nog eens niet tot de constructie. Het is de afwerklaag in het privé gedeelte van uw benedenburen, net zoals uw plafond in uw privé gedeelte zit en alleen u dient.Mocht u dit anders zien dan kunt u zich wenden tot het bestuur van de Vereniging van eigenaren.Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare

Reactie van de melder van de klacht CB 2092

1 jaar geleden - Bij deze kunt u mijn advocaat verwachten.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 03 april 2020 om 16:11 geantwoord

Beste meneer Bal,

Hetgeen wij eerder met u hebben gecommuniceerd, daar wijken wij niet van af. Zoals in ons eerste bericht aangegeven kunt u zich wenden tot het bestuur van de Vereniging van Eigenaren, als u niet met ons eens bent.

Jammer genoeg kunnen wij u niet anders berichten.

Feenstra Webcare

Heeft op 03 april 2020 om 16:17 geantwoord

Feenstra is een malafide bedrijf en zijn oplichters. Ik raad eenieder af om ooit zaken met hun te doen.

Verschrikkelijk bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door CB 2092