Klacht: Lymfedrainerdende kousen.De echte firma laat al een week niks horen

op 09 juli 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Ik bestel zopgezegd kousen tegen gezwoliën benen en voeten. Die dus zogezegd lymfedrainerendement werken. Dus ik bestel een hele voorraad. Ik doe 1 kous 1 dag aan en er zit al een gat in en ze helpen niks op lymfedrainerende werking. Ik bel om te retourneren. Dat moest de echte firma doen en die gingen dan zelf contact opnemen. Zogezegd heel snel. Ik zit nu 1 week later en nog geen telefoon gehad. Dus dat betekent dat binnen enkele dagen mijn retourvracht vervalt. Ik bel naar output en plots kan ik niemand meer

Ik wil dat ik ze nog op tijd kunnen geretourneerd en ik volledig mijn geld terug krijg

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 27 juli 2017 om 00:42 geantwoord

Beste mevrouw Thys,

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden van uw compressiekousen bent en dat er een gat in één van de kousen zit.

Echter, zoals op de actie en op uw voucher vermeld staat, dient u hiervoor contact met de dienst na verkoop van Mouton Trading op te nemen. Ze zijn zelf verantwoordelijk voor de dienst na verkoop en zijn (enkel en alleen) bereikbaar via het mailadres cs@moutontrading.com . Wij raden u wel aan een foto van de kous door te sturen. Vergeet aub ook niet uw voucher nummer 96701511 in uw e-mail te vermelden.
Aarzel niet om ons via e-mail te contacteren (via helpdesk@outspot.eu) indien u nog vragen heeft of na een paar dagen geen antwoord van Mouton Trading krijgt.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team