Klacht: Verkeerde kleur screen geplaatst

op 29 september 2019 over Lykan Zonweringen en Horren in de categorie Aannemers

Heb bij byzon een screen besteld die Lykan uit millingen de opdracht heeft gegeven om die te plaatsen.
Lykan timmerbedrijf is eerst komen meten en de kleur te bepalen hij is bij de buren geweest en kwam tot de conclusie dat ik niet de goede kleur heb opgeven Lykan zou de kleur gewijzigd hebben voor de goede kleur wat volgens de VVe
Hij zou de screen komen plaatsen
De eerste afspraak kwam hij al niet op dagen vervolgens kregen wij eind van de ochtend een mail van Lykan met een smoes van dat hem telefoon kapot was en dat hij die eerst moest laten maken heb toen geëist dat hij mijn die vrije dag heb moeten opnemen mij gaat compenseren
Zou hij doen zij hij
2 weken laten kwam hij uiteindelijk de steen plaatsen
Na het plaatsen moest ik gelijk afrekenen had nog geen eens tijd om een kop koffie te drinken de redenen achteraf blijkt dat hij de verkeerde kleur heeft geplaatst en ook nog te veel gerekend heeft.
Heb contact met hem gezocht en ontkend alles ook dat hij bij de buren is geweest terwijl ik alles op papier heb staan nu houd byzon hem ook nog een hand boven hem grote leugen hoofd het is gewoon een onbetrouwbaar bedrijf en een leugenaar
Ik adviseer ook mensen om met Lykan timmerbedrijf uit millingen in zee te gaan want je koopt een kat in de zak
Ik moet nu een ander screen plaatsen op mijn eigen kosten terwijl ik er niks aam kan doen
Nogmaals een waardeloos bedrijf is het die Lykan en hoop dat hij hier ooit gestraft voor word

Ik kan niet meer tevreden zijn over dit bedrijf hoe niet van bedrijven die zitten te liegen en heel slecht werk leveren

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lykan Zonweringen en Horren nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lykan Zonweringen en Horren

2 jaren geleden - Beste Dhr Regeling, Allereerst vinden wij het jammer dat uw verhaal onvolledig vermeld word. Op het moment van bestelling is vanaf het begin tot eind over hetzelfde kleur nummer gecommuniceerd. In ons bestel systeem word er nauw lettend gecontroleerd door de firma BYZON. Wij hebben de screen besteld volgens uw opgave,en gemonteerd volgens onze richtlijnen . Alles was correct bevonden. Uw was tevreden over onze montage en afwikkeling, geen aanbetaling of dergelijke, na akkoord heeft u de factuur voldaan middels ons Pin systeem. Daarna kwamen de klachten mede door uw buurman , uw buurman schijnt een positie te hebben in de vve waar wij geen samenwerking mee hebben. Wij werken voor u en niet voor de vve. We hebben u met onze samenwerkings partner byzon meerdere oplossingen geboden om het geschil op te lossen, u boog niet mee in onze voorstellen. Uit eindelijk heeft u gekozen voor een externe partij. U heeft ons een jaar lastig gevallen en kiest u voor iets anders. Voor ons is deze zaak afgedaan en wensen wij u succes met vervolgende aankopen. Met vriendelijke groet, Team LYKAN

Alle klachten die gemeld zijn door