Klachten over LuuQx

Hieronder kunt u zien welke klachten er over LuuQx zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van LuuQx in de categorie Internetshops - Algemeen

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Onderstaande bestelling wordt tot heden (24-02-21) niet uitgeleverd. Email op 20-02-21 gestuurd, waarop geen reactie komt. Factuur 2021-4007 Afzender: LuuQx.com ([email protected]) Kenmerk: 115304 Factuurdatum: 17-02-2021 Vervaldatum: 03-03-2021 Openstaand bedrag: € 0,00 (Bedrag betaald: € 31,99) Bijlagen: LuuQx - Algemene Voorwaarden.pdf en LuuQx - Beleid.pdf Lees meer

terugbetaling niet ontvangen

Klacht van Leen 2020 op 21 februari 2021 over LuuQx in de categorie Internetshops - Algemeen

Omdat mijn pakje niet afgeleverd werd, annuleerde ik mijn bestelling. Ik zou mijn reeds betaalde bedrag (43,99 euro) terugbetaald krijgen, maar dit is tot op heden nog niet gebeurd. Belstelt op: 20/12/20 Geannuleerd op: 31/12/20 Terugbetaling moest ten laatste in orde zijn: 28/01/21 Lees meer

Niets geleverd

Klacht van 1eOplichting op 19 februari 2021 over LuuQx in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb 8 februari bij Luuqx een vorst beschermer besteld en betaald en tot op heden niets geleverd gekregen. Herhaaldelijk gemeld op hun klantenservice lijn maar steeds geen reactie gehad. ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik vrees dat ik... Lees meer

Mooi betaald - niets geleverd

Klacht van LuchtVerkocht op 15 februari 2021 over LuuQx in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 09 februari bestelden we een luchted bij LuuQx. Helaas is dit nog steeds niet geleverd. Wanneer we proberen te communiceren, krijgen we enkel geautomatiseerde mailtjes terug. Ik denk dat we er ons zullen moeten bij neerleggen dat we bedrogen zijn. Lees meer

Geen levering, wel betaald.

Klacht van Frans Droge op 15 februari 2021 over LuuQx in de categorie Internetshops - Algemeen

OP 23-12-2020 besteld een stofzuiger . Order no. 110119. Na diverse aanmaningen gestuurd te hebben, steeds het standaard bericht hoe te handelen. Dit diverse malen gedaan. Tot op heden geen verdere reactie alsdat met de politie gekeken wordt naar een oplossing. Vreemde... Lees meer