Klacht: Lungo capsules

op 23 februari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik gebruik Lungo capsules van jullie eigen merk maar elke keer kan ik de capsules weggooien. Eerst dacht ik dat het misschien aan mijn Dolce Gusto apparaat lag maar dat is zeker niet het geval. De capsules zijn niet in orde. Er komt er met de koffie capsules regelmatig veel water mee en overstroomt het apparaat, het water komt van alle kanten uit het apparaat. Die koffie is wel prima.
Ik durf geen nieuwe zakken meer te kopen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de capsules zonder ellende kan gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 23 februari 2018 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Loes23