Klacht: Lukt niet om in te inloggen in van dijk

op 03 oktober 2016 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wou inloggen in van dijk. Ik moest een nieuw wachtwoord aanvragen via de mail dat heb ik gedaan, nu ik een nieuw wachtwoord probeer aan te maken zegt het systeem steeds dat het een onbekende aanvraag voor wachtwoord is. Mijn wachtwoord voldoet telkens aan de eisen, maar toch doet ie t niet.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik kan inloggen in vandijk zo snel mogelijk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 332998