Klacht: Luie bezorger

op 31 januari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

In de ochtend telefonisch met UPS gesproken, werd mij verteld dat het gegarandeerd voor het einde van de dag zou worden geleverd. De hele dag thuis voor gebleven en regelmatig de track and trace pagina herladen — staat er ineens dat er een leverpoging werd gemaakt, terwijl er bij ons niet werd aangebeld! Dus de kerel van UPS aan de telefoon heeft of aan ons gelogen, of de bezorger had kennelijk geen zin om uit zijn auto te stappen! SCHANDE van een bedrijf, heb dit al veel te vaak meegemaakt met jullie en ben er h-e-l-e-m-a-a-l klaar mee.

Wanneer er de diensten fatsoenlijk worden uitgevoerd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

8 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excusus voor het ongemak. Kunt u aan ons doorgeven om welke zending het gaat. Zonder een trackingnummer kunnen wij niet nagaan wat er gebeurd is met de zending. Met vriendelijke groeten, UPS Social Media Team

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 06 februari 2018 om 08:22 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door mvanh1