Klacht: lucht onder vinylvloer en niks word er gedaan

op 20 november 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

2 maanden geleden hebben wij een vinyl vloer laten leggen door leenbakker zelf.
De volgende dag zat er lucht onder.
Contact gehad met leenbakker en die zal de stoffeerder laten komen.
Stoffeerder is geweest en zegt dat we de overloop van woonkamer na gang en slaapkamer moesten dichtkitten en dat het probleem zal oplossen hierdoor.
Probleem is niet op gelost en weer contact gehad met leenbakker.
Leenbakker zal weer de stoffeerder langs sturen l.
Na een hele middag te hebben zitten wachten werden we uiteindelijk gebelt met de mededeling dat de stoffeerder niet zou komen omdat stoffeerder al eerder is geweest en niks meer voor ons konden betekenen en dat we contact op moesten nemen met vivare.
Dit hebben we gedaan en vivare is gaan kijken wat het probleem was.
Vivare gaf aan dit nooit te hebben gezien en dat er word gecontroleerd op tocht onder de vloer.
Bume is geweest met apparatuur om dit te checken en gaf aan dat het geen tocht was maar te strak is gelegd.
nogmaals contact opnemen met leenbakker en stuurde weer een stoffeerder.
ik heb gevraagd of ik geen voorrij kosten moest betalen en dit hoefde inderdaad niet.
Stoffeerder is vandaag langs gekomen en kon niks voor ons doen maar wilde wel dat we voorrij kosten gingen betalen.
Dit hebben we niet gedaan en hebben weer contact met leenbakker opgenomen en we kregen te horen dat ze niks meer voor ons konden doen en dat we maar contact moesten opnemen met dekra.
dus met andere woorden we zitten nu met een vinyl vloer met lucht eronder en leenbakker doet dus helemaal niks we kunnen het uitzoeken met onze vloer!!!

Ik ben pas tevreden als de vloer er goed in ligt.

Alle klachten die gemeld zijn door sharmaine wassink