Klacht: Lucardi, uit al mijn sierden vallen steentjes, ze maken het wel, maar ik kom thuis en het is er al weer uit!!!!

op 07 juni 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Ik heb oor een kapitaal aan Lucardi sieraden, en steeds vallen de steentjes eruit. Ze maken het wel steeds, maar ik kom thuis, of ik draag het 1 x en de steentjes liggen er weer uit! Zelfs het personeel, zegt dat de in klei gelegde steentjes er om de haverklap uitvallen! En aangezien we in een verhuizing zitten, en mijn scootmobiel bij mijn vader staat, heb ik de klanten service gemaild, en gevraag naar een potje met steentjes, bv van de kleinste en daar groter tot 4 maten! Net zoals ze bij jassen en shirts pailletten en knopen reserve doen! NEE was het antwoord!

Een potje bv 10 kleine 10 iets grotere 10 nog grotere en 10 nog grotere steentjes! Ik kan niet steeds of met de taxi, of met me scootmobiel op en neer gaan!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wesley3626