Klacht: Lucardi te hoorn zijn niet zo klant vriendelijk!

Sabrina Bloud op 14 december 2019 over Lucardi in de categorie Juweliers

Vrijdag 13 december wilde ik mijn vriend verrassen met een oor piercing, we kwamen daar aan om 17:20 en ze sluiten om 17:30. De 2 medewerkers gaven aan dat het 10 min duurt om één oor te piercen en dat ze het niet zouden redden met de tijd. Vervolgens geef ik aan dat ze pas om 17:30 uur sluiten dus wat is de reden waarom ze ons niet zouden kunnen helpen? Toen zij 1 van de medewerkers ja dan doe ik het snel en mocht ik een oorbel uitzoeken. Vervolgens vraagt ze aan haar collega hoe laat het was toen was het 17:25 zegt ze sorry dat red ik toch niet met de tijd. Ik geef aan dat ik het jammer vond dat we daar op tijd waren voor sluiting tijd en als ze niet in discussie met mij was aangegaan maar gelijk geholpen waren we zeker op tijd klaar. En mijn vriend en ik wilde de winkel uit lopen omdat ze gingen sluiten maar 4 andere klanten mochten wel de winkel in om sieraden te gaan bekijken en ze werden daar ook nog bij geholpen! Wat ik erg raar vond en dat is wat mij boos maakte en geef ik dat aan. Zijden ze van ja we gaan de deuren sluiten. Maar ze konden mij en mijn vriend niet helpen maar die andere klanten wel? Ik ben altijd een vaste klant van Lucardi geweest, ik heb erg veel sieraden besteld voor kerst en oud en nieuw, maar daar kom ik ook niet meer. Ik bestel wel ergens anders mijn sieraden. Ik vind dat het niet kon wat ze mij hebben geflikt! Mij hebben ze altijd geleerd klant is koning, maar in hun ogen zijn klanten gewoon strond! En worden klanten geholpen wanner zij daar zin in hebben!

Ik vind dat er andere medewerkers moeten komen, en zeker geen jonge meiden die alleen staan in een zaak die geen idee hebben van wat ze doen! Medewerkers die het prettig en leuk vind om dat werk te doen en die het niet erg vinden om een klant te helpen tot dat ze klaar zijn ook al moeten ze 5 min langer door werken!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrina Bloud