Klacht: Lowboard niet geleverd. Geen enkele bruikbare info

op 15 december 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een balllentent dat Otto.
Wie is de Duitse leverancier zodat ik zelf contact kan opnemen.
Krijg geen enkele info. Nu al 4 weken geleden . Kloote klantendienst !
Ik hoop dat ze snel failliet gaan. Gelukkig niet aanbetaald.
Svp info welke Duitse leverancier het is, dan bel Ik zelf !

Gewenste Oplossing:

.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 15 december 2017 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 15 december 2017 om 09:18 geantwoord

Totaal geen oplossing. Geen enkel antwoord over indicatie van levertijd terwijl
het al weken klaarstaat bij de leverancier. Maar welke leverancier?????
Op mijn vraag wie de leverancier is kreeg ik het antwoord dat zij dat niet wisten.
Mooi bedrijf wat snel kapot moet !!!
Want dan hebben andere mensen er minder last van !

Alle klachten die gemeld zijn door ErikOffringa