Lots of goodies Complimenten
Bestelling gedaan, na lang wachten gevraagd wanneer ik mijn bestelling kan verwachten en ze de tip gegeven meer personeel aan te nemen voor snellere verwerking van zendingen en retouren. Dat deze manier van werken klanten kost en dat het mij... Lees meer
28-06 product teruggestuurd en tot op heden geld nog niet retour!! En mails worden niet beantwoord!!! Lees meer
Op 29.06.2022 heb ik een bestelling gedaan en betaald. Deze heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen. Op geen enkele manier is er geen contact van dit bedrijf. Ik heb al meerdere mails verstuurd maar hier... Lees meer
Ik had een bestelling gedaan, maar deze is niet compleet geleverd, er zou nog iets nagestuurd worden maar dat is niet gedaan. Ook krijg ik geen antwoord op m’n e-mail die ik heb gestuurd, ook niet op het privebericht via... Lees meer
Vorige week heeft mijn vriendin een jurk gewonnen. Ze moest hiervoor een pb sturen. Dat heeft ze allemaal gedaan maar men laat NIETS van zich horen!!. Meerdere malen heeft ze getracht contact te zoeken. Geen reactie. Kortom doe geen win... Lees meer
Dit bedrijf heeft naar mijn mening geen klantenservice, ze reageren nergens op, maar plaatsen bijna dagelijks nieuwe foto's. Mijn retour is aangekomen dat kan ik zien via track and trace, mijn geld nog steeds niet terug, ik wacht... Lees meer
Ik heb 3 jurken besteld en op 20 mei 2 jurken ontvangen. Op de bon staat dat er 1 jurk wordt nageleverd maar ik heb hier niks meer over gehoord. Ik heb sindsdien al minstens 6 mails gestuurd en ook... Lees meer
Ik heb op 27 maart 2022 een bestelling gedaan van 5 jurken bij Lots of Goodies. Na een aantal dagen heb ik er 3 mogen ontvangen. 2 zouden er later komen. Na een hele lange tijd wachten heb ik een... Lees meer
Diverse mails en pb gestuurd op Facebook over retourzending. Op retourbon stond adres waar naartoe te sturen.. gedaan... gemopperd waar de centjes bleven .. uiteindelijk pakket weer retour gekregen.. adres was inmiddels niet meer geldig.. verhuisd.. nu natuurlijk qua... Lees meer
Ik had 3 jurken besteld en heb er maar 2 ontvangen. Heb geen bericht gehad dat ze t bijv niet hadden ofzo. Van de week al 2x contact opgezocht via Facebook en geen reactie. Lees meer