Klacht: Loten kon ik niet kopen + betaling storing

op 31 december 2015 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

2 x geprobeerd om oudejaars staatsloten te kopen , bank gegevens ingevuld daarna zou ik binnen 1 uur bericht krijgen maar tot op heden nog niets gehoord .

Schande !!!!!

Als ik mij oudejaars staatsloten krijg die ik besteld heb .

Bericht van Staatsloterij

1 jaar geleden - Er is uiteindelijk niets van de rekening afgeschreven. Dit aan de klant doorgegeven.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Van Prooijen , Naar aanleiding van uw klacht op de website Klacht.nl wil ik u graag de volgende toelichting geven. Het is vervelend om te vernemen dat u geen loten heeft ontvangen voor de Oudejaarstrekking. Vanwege de drukte op de website is het niet gelukt om iedereen op tijd een lotnummer toe te wijzen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb het voor u nagekeken en ik heb gezien dat de twee bestellingen die u hebt gedaan op 31 december 2015 zijn mislukt. Wij hebben daarom ook niets van de creditcard afgeschreven. Het is daarom niet mogelijk om u alsnog uw loten toe te sturen. Ik wens u een heel goed jaar! Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Klantenservice Staatsloterij

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 24 juli 2016 om 13:07 geantwoord