Klacht: Loten betaald maar niet gekregen

op 27 april 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb tot twee keer toe 10 1/5e loten gekocht, dus 20 totaal. De eerste keer ging er iets fout, waardoor ik nog een tweede keer heb besteld. Er is van beide keren 30 euro afgeschreven, echter heb ik geen loten ontvangen. Ik heb 20 minuten in de wacht gestaan, gemaild en proberen te appen. Geen reactie ontvangen tot dusver. Vindt het ronduit schandalig en ik wens graag spoedig een antwoord te ontvangen en weten of ik meespeel. Ik heb de loten ruim voor 6 uur gekocht en wens gewoon mee te spelen. Ik hoor graag spoedig van jullie.

Jo Claessen

Wanneer ik mijn loten alsnog ontvang. Een andere optie is er niet naar mijn inzien.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 28 april 2016 om 18:41 geantwoord

Geachte mevrouw Cleasse,

Het is erg vervelend te vernemen dat er iets is misgegaan tijdens de aankoop van de loten. Ik heb het voor u nagekeken en gezien dat de betalingen mislukt zijn. De bedragen zullen binnen 48 uur op uw rekening teruggestort worden. Door de enorme drukte op de website konden de betalingen niet op tijd verwerkt worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Het Webcareteam van Staatsloterij.

Alle klachten die gemeld zijn door Mojo1987