Klacht: Loten besteld maar geen loten gekregen

op 05 juni 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist (zondagochtend 5 juni 2016) loten online via de app op de ipad besteld voor de trekking van 10 juni 2016 maar tot nu toe (30 minuten) geen bevestiging op de email en ook geen loten zichtbaar op de app.
Afgelopen maand ook al hetzelfde probleem gehad en nu weer.

Gewenste Oplossing:

Bestelde loten zichtbaar in mijnstaatloterij zodat ik zeker weet dat ik meespeel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 05 juni 2016 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Jan, wat vervelend dat het voor de tweede keer niet goed is gegaan! Het kan zijn dat door de drukte op de website momenteel er enige vertraging optreedt. Ik zie ook dat je bestelling wel gewoon is doorgekomen, echter het toewijzen van het lotnummer duurt iets langer. Je ontvangt je lotnummer vandaag alsnog en die is dan ook zichtbaar op je Mijn Staatsloterij account. Excuses voor het ongemak!

Groet, Cas van de Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JanBruins