Klacht: Lot betaald maar niet ontvangen

op 11 juni 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Er is geld van mijn rekening afgeschreven maar mijn lot nooit ontvangen dit is voor de trekking van 10 juni geweest.

Schadevergoeding aangezien ik betaald heb maar mijn kans op de hoofdprijs niet heb gekregen.
Dit stinkt echt naar de misdaad!

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 11 juni 2016 om 13:00 geantwoord

Geachte heer van Wijk,

Wat vervelend om te vernemen dat u uw lotnummer niet heeft ontvangen.
Naar aanleiding van uw klacht heb ik een en ander nagekeken in ons systeem. Ik heb gezien dat u met een vast lotnummer speelt bij de reguliere trekkingen op de tiende van de maand.
Dit betekent dat het lotnummer nooit verandert en dat u niet maandelijks een bevestiging van uw vaste lotnummer ontvangt.

Om u van dienst te zijn vermeld ik hieronder alsnog het lotnummer waarmee u meespeelt elke reguliere trekking op de tiende van de maand: HB76591.

Op uw Mijn Staatsloterij account kunt u uw vaste lotnummer en gewonnen prijzen via de tab 'Check uitslag' raadplegen.
U kunt op onderstaande pagina inloggen met de gebruikersnaam of uw e-mailadres.
www.staatsloterij.nl/mijn

Mocht u uw inloggegevens niet meer weten dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 0800 - 023 13 03 (gratis) bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 21:00 of per e-mail klantenservice@staatsloterij.nl

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst geweest te zijn en wens u nog veel geluk!
NB Typefouten voorbehouden.

Team Webcare Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door Timvanwijk