Klacht: lost klacht niet op

op 08 september 2018 over Hostway in de categorie Websites - Building en Hosting

We hebben 2 websites die al 2 weken uit de lucht zijn. Continue gebeld, 2 keer contact gehad. Zou snel opgelost worden. Het kost ons nu geld. We hebben een kantoorboekhandel en een bedrijf met projectinrichting. De klanten kunnen via de webshop nu niets bestellen, het kost dus geld. Als je belt krijg je voortdurend te horen dat er 10 wachtenden voor je zijn. Als je een half uur gewacht hebt en je bent aan de beurt, dan krijg je een bandje dat de wachttijd langer dan een half uur is en je wordt weggedrukt. Durven ze ook nog geld van je bankrekening af te schrijven van een factuur die in het voorjaar is betaald. Gevraagd om de FTP gegevens via de email te sturen, wordt beloofd, echter niets ontvangen. Gevraagd om het via de post te doen, wordt beloofd, echter ook niets ontvangen.

Als de websites weer draaien, want het kost ons nu geld.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hostway

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hostway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Poolfacilitysupport