Klacht: loslaten naden splittopper

op 04 oktober 2016 over Nederlands Slaapcentrum in de categorie Bedden

Ik heb op 6 Juni (week 23) 2016 contact gezocht met de service afdeling van het slaapcentrum via het telefoonnummer op de factuur bon. Daar kreeg ik een zekere Hr. Dennis (voornaam of achternaam??) te spreken.
Ik heb hem verteld dat de naden van mijn splittopper op verschillende plaatsen los lieten. Hij vroeg mij om enkele foto’s te maken van de naden en deze naar hem op te sturen zodat hij kon beoordelen of het reparatie werk was of vernieuwing. Na enkele dagen kreeg ik een mail dat het gemakkelijk gerepareerd kon worden en dat ik de hoes van de matras moest verwijderen en deze naar het filiaal in Gronsveld nabij Maastricht moest brengen. Het verwijderen van de hoes was volgens hem heel gemakkelijk want deze kon je bijna in zijn geheel openritsen.
Dus niet, bij mij rits je uit het midden van de split naar boven en dan ongeveer 30 centimeter aan de zijkant, was een heidens werk. dat spul werkt niet mee, is loodzwaar (voor iemand met reuma) en er zit een heel dun laagje watten om die stuk gaan. Ik heb de Hr. Dennis na 6 weken (week 29) gebeld hoe het zat met de reparatie. Hij kwam met allerlei smoesjes over wateroverlast en andere dingen. Hij zou mij zo spoedig mogelijk terug bellen of mailen als de overtrek klaar was. Ik geloofde er geen moer van. Ik heb hem in week 37 weer gebeld hoe het eigenlijk zat met mijn overtrek want het duurde wel erg lang voor een gemakkelijke reparatie. Bij dit contact is het gedrag en de ware aard van de Hr. Dennis naar buiten gekomen. Ik kreeg het idee dat er nog helemaal niets mee gedaan was. Na dat ik dat bekend maakte hoe ik er over dacht werd hij brutaal en aso (ik was boos en teleurgesteld in deze persoon maar dat mocht niet gezegd worden tegen hem) en hij wilde het gesprek gewoon beëindigen. Na de mededeling dat hij mij in week 39 zou terug bellen over het vorderen van de reparatie (dus ik had toch gelijk dat er nog niets mee gedaan was) toen ik hem daar over aansprak werd de verbinding verbroken onder het mom dat het gesprek de verkeerde kant uit ging. We zitten nu in week 40 en ik heb nog steeds niets gehoord van de Hr. Dennis. Als je naar het filiaal gaat zeggen deze mensen dat je het nummer op de aankoop bon moet bellen, dus ben je terug bij af. Ik vraag mij bij deze af of het inderdaad waar is dat dit bedrijf niet meerdere klachten of service telefoonnummers heeft.
Bij deze wil ik eindigen met mijn verhaal want ik begin me weer aardig op te winden. Ik zal het slaapcentrum bij deze ook nooit bij vrienden, kennissen en andere mensen aanbevelen.

Ik zou tevreden zijn als mijn probleem na 18 weken wachten opgelost zou worden. Of met een nieuwe overtrek of met een complete nieuwe splittopper. Want ik zie de bui al hangen als ik deze weer in mekaar moet krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nederlands Slaapcentrum over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Centrum