Klacht: Loslaten bovenste laag plank

op 17 september 2018 over Bebo Parket in de categorie Vloerbedekking

Bebo heeft ons teleurgesteld terwijl het ontvangst en de hulp in de winkel zo goed was.Nadat we voor bijna €5000 een vloer hadden gekocht ging er veel mis.We kregen de vloer geleverd met een aantal kapotte planken onderop.De chauffeur heeft de pallet door 2 straten gesleept voordat het voor onze deur stond.Hierover gebeld en gemaild zelfs met filmpje van camerabeelden en foto’s van de kapotte planken.Een Leoni zou er naar kijken.Nooit meer iets gehoord.Uit boosheid heb ik het uiteindelijk zo gelaten.Toen we aan de slag gingen bleek er 1 emmer lijm te weinig geleverd.Goed,gebeld en het werd nagestuurd.Hierdoor is het laatste deel op een ander moment gelegd.Wij hebben de vloer laten leggen door een vloerlegger bij ons in de buurt.Het is vakkundig gebeurd en wij hebben een factuur.Vervolgens ging er wat mis met een plank bij een zichtbare plek in de keuken.De bovenste laag liet los,dus niet de hele plank.Dit is niet zoals een houten plank hoort te zijn.De plank zélf deugt dus niet.Opnieuw gebeldgemaild met foto’s.Alles verliep moeizaam en je krijgt het gevoel niet serieus genomen te worden.Het klinkt druk op de achtergrond en ze raffelen het snel af.Het is een bedrijf met slimme verkoop in de winkel (gratis frissnacks en een kado),maar de service na levering is slecht.Een Roel Kobes gaf ons tips hoe wij het zelf met wat plak en knutselwerk moesten oplossen.Ik heb hier foto’s van,dit hebben we afgelopen weekend maar samen geprobeerd.Ik vind dit niet kunnen voor een vloer van bijna €5000,-.Ik heb er buikpijn van en ik krijg het alleen maar meer als ik naar de vloer kijk en er misschien ooit weer iets mis gaat.50 jaar garantie beloven ze.Wat wij wensen of hopen is een laatste stukje goedwilligheid in de vorm van een vergoeding voor het ongemak op dit alles.Ook met de gedachte dat het uiteindelijk weer zal loslaten.Ze stellen bijvoorbeeld ook niet voor om een bedrijf in te schakelen om het te repareren.Wij verwachten binnenkort ons eerste kindje en we hadden de tijd en het geld van de houtlijm afgelopen zaterdag beter kunnen besteden.

Wat wij wensen of hopen is een laatste stukje goedwilligheid in de vorm van een vergoeding voor het ongemak op dit alles.Ook met de gedachte dat het uiteindelijk weer zal loslaten.Wij verwachten binnenkort ons eerste kindje en we hadden de tijd en het geld van de houtlijm afgelopen zaterdag beter kunnen besteden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bebo Parket over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mdewit85