Klacht: L’Oréal Paris Colorista Blonde Platine Ontkleuring

op 08 juli 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Op de verpakking staat dat je van (donker!) bruin naar platinum blond gaat, nou bassie is er niks bij!
Ik heb het door een kapper laten doen thuis, alles gedaan volgens het boekje maar echt super oranje geworden.

3 maanden later nog eens geprobeerd omdat ik toch graag de washout wil gebruiken, nou ben ik een soort zebra maar dan met gele en oranje strepen!

Ik ben hier echt niet blij mee, waarom zetten jullie een plaatje van een brunette die super mooi blond word.. want dit is zeker niet mogelijk!

2 pakken ontkleuring. (X2 dus) heeft me dit gekost
Ik zou het op prijs stellen als ik dus 2 pakken nieuwe verf krijg (niet ontkleuring dus) om mijn haar een normale kleur te geven.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:40 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Kaleigh gezocht. Wij vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Kaleigh dit keer teleurgesteld is in ons product. Wij hebben Kaleigh gebeld en haar voice mail ingesproken. Wij hebben helaas tot op heden geen reactie van Kaleigh ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kayleighvp