Klacht: loonbeslag/betalingsregeling.

op 19 juli 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Geacht Team,

Afgelopen 01-06-2016 kreeg ik een deurwaarder aan de deur van v Arkel ik had volgens hem n de vorige dag n brief gekregen met een voorstel voor een betalingsregeling,maar die kreeg ik op 02-06-2016 n dag erna dus.Ik heb daarop contact opgenomen met v Arkel en om kwijtschelding verzocht. De hoofdsom in 2013 was 749.01 met door v Arkel gemaakte kosten(804.54) kwam het totaal op 1.553.54 er was n betalingsregeling getroffen van 100.-euro p.m,en was er dus nog n bedrag over van 353.54 maar door de verhuis problemen was ik in de veronderstelling dat het bedrag voldaan was wat dus niet zo was,is gebleken.
Nu is het bedrag weer verhoogd en met 318.91 en dus kom ik op een openstaand bedrag van 672.45.Ik heb vandaag 19-07-2016 telefonisch een verzoek gedaan voor een betalingsregeling van 50.- euro p.m omdat ik bij n loonbeslag in de problemen kom met de andere vaste kosten en een probleem heb op mijn werk omdat ik bepaalde werkzaamheden niet meer mag doen.Ik heb alle benodigde papieren reeds naar hun opgestuurd maar mijn verzoek tot kwijtschelding is afgewezen en mijn verzoek voor n betalingsregeling is goedgekeurd maar evenzo blijft het loonbeslag van kracht en dus betaal ik niet alleen de 50.-aflossing maar ook de 85.- euro loonbeslag.Ik was in de veronderstelling dat als je een betalingsregeling treft het loonbeslag eraf gaat.Dus dit is mijn vraag en klacht.
Voor mijn gevoel heb ik de hoofdsom inmiddels 3 keer betaald.Hoofdsom was 749.01 en heb inmiddels 1285.- betaald.
Hopenlijk kunt u mij helpen/uitleggen wat ik hiermee kan doen.
Met vriendelijke groet L.M van Bruggen

of n kwijtschelding want tenslotte heb ik het bedrag al 2 keer betaald of n betalings regeling zoals ik heb voorgesteld en het loonbeslag eraf.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 25 juli 2016 om 10:06 geantwoord