Klacht: loonbeslag zonder rechtszaak en ook geen uitbetaling van reiskosten

op 17 september 2014 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Geachte heer, mevrouw,

Ben al een tijdje bezig met het sturen van mails naar van arkel om de dingen goed te laten verlopen en krijg geen reactie.
Ze willen een loonbeslag uitvoeren waarvan ik weet dat er geen rechtszaak is geweest en ook een beslagvrijevoet waarvan de reiskosten niet apart wordt vermeld dat ik die gewoon krijg uitgekeerd dus die innen zij ook.
Het betreft een mvr Rashid die gewoon niets van zich laat horen.
Ik heb aangegeven dat er al loonbeslag loopt zoals die hoort te zijn en dat die eind september afloopt en aangegeven dat ik dan eind oktober het openstaande bedrag kan overmaken maar zij reageren gewoon nergens op, de enige brief die zij stuurde was dat ik 8 dagen de tijd kreeg om het te betalen heb daarop nette mails verstuiurd en alles uitgelegd maar hoor niets, vindt dit erg jammer.

Als er contact wordt gezocht en dat zij alles volgens de regels doen want heb aangegeven dat mijn maandelijkse hypotheek rond de 1100 euro is en zij willen een beslagvrijevoet van rond de 900 euro doen terwijl mijn salaris zo rond de 2400 euro is zij houden nergens rekening mee en dat is gewoon schandalig.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 jaren geleden - Geachte heer van Tilburg, Is uw klacht inmiddels opgelost? Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:15 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Pas sinds juni 2015 behandelen wij klachten die zijn geplaatst op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor juni 2015 is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Wij geven hierbij wel aan dat Van Arkel geen enkele invloed heeft op de werking van de website klacht.nl. Klachten kunt u indienen zoals aangegeven in onze klachtenprocedure: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door peter van tilburg