Klacht: Loon

op 19 mei 2020 over ING in de categorie Banken

Mijn loon is overgemaakt door mijn werkgever
Ik krijg elke dinsdag mijn loon
Nu niet .
Toevallig omdat er vakantiegeld bij zit?

Ik wil mijn loon die houden jullie vast

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

4 maanden geleden - Beste 6tn3hey3,Ik kan me heel goed voorstellen dat je uitkijkt naar je loon. Zeker nu er vakantiegeld bij zit!Wanneer de betaling vanuit je werkgever is overgemaakt, zal deze wat ons betreft uiterlijk de volgende werkdag op je rekening moeten staan. Wij zullen in geen enkel geval betalingen vasthouden, dit is echt een broodje app verhaal :)Wellicht zijn de betalingen vanwege de berekening voor het vakantiegeld, net iets later verzonden. Ook kan het zijn dat de verzending is vertraagd. Bij ons zijn er in ieder geval geen algemene issues bekend, de betaling moet inmiddels zeker zijn verwerkt.Om na te gaan of je deze inmiddels hebt ontvangen, heb ik telefonisch contact opgenomen. Jammer genoeg heb ik je niet te pakken gekregen. Mocht je de betaling nog echter nog niet binnen hebben, dan is het verstandig om contact op te nemen met je werkgever. Deze kan dit dan laten uitzoeken bij de eigen bank.Maar ook wanneer je de betaling inmiddels wel binnen hebt, horen we dit natuurlijk graag :)Vriendelijke groet, RonnieHet kan voorkomen dat betalingen later worden verzonden vanuit je werkgever wanneer hier vakantiergeld bijzit

Reactie van de melder van de klacht 6tn3hey3

4 maanden geleden - Dank u wel

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 25 mei 2020 om 09:23 geantwoord

Beste 6tn3hey3,

Geen dank, heel graag gedaan uiteraard! Hopelijk heb ik met deze info wat meer duidelijkheid kunnen geven :)

Gezien dit bericht verwacht ik dat de betaling inmiddels is ontvangen.Daarom ga ik nu de klacht sluiten.

Mochten er nog iets zijn waar we bij kunnen helpen, dan kan je altijd contact met ons opnemen via onze contactpagina :)

https:www.ing.nlparticulierklantenserviceindex.html

Vriendelijke groet,