Klacht: Zonder contact abonnement

op 04 april 2015 over LokaalTotaal in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij kregen in 2013 de eerste rekening en ik dacht dat mijn man misschien toestemming had gegeven en hij dacht dat ik dat had gedaan, dus betaald en meteen opgezegd voor 2014. In 2014 toch weer een rekening. Ik heb nu gebeld en gemaild dat dit niet kan kloppen en gevraagd om de bandopname die ze beweerde dat bestond. Die bleek dus niet te bestaan en de rekening werd herroepen. Nu weer een rekening voor 2015 gekregen.
Onze klanten wonen niet in Nederland en hebben ook geen of beperkt toegang tot internet, dus het zou voor ons ook nooit meerwaarde hebben.

Gewenste Oplossing:

Rekening 2015 word herroepen en dat wij compleet uit het klantenbestand worden gehaald.
Het liefst ook geen contact meer met ons word opgenomen voor een nieuw abonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LokaalTotaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LokaalTotaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Easy.way