Klacht: Weer een rekening, maar niet reageren op onze brieven

op 03 november 2013 over LokaalTotaal in de categorie Reclame

In 2012 ben ik in zee gegaan met Lokaal Totaal.Een vermelding voor 1 jaar zonder stilzwijgende verlenging etc. Het maandelijkse bedrag wat we hadden afgesproken werd in 1 keer van onze rekening afgeschreven. Dat heb ik gestorneerd en laten weten dat dit niet afgesproken was. Daarna heb ik gelijk aangeven dat dit voor ons betreft eenmalig was dus geen nieuwe vermelding voor 2013.
Ook heb ik het rekening nummer geblokkeerd zodat zij geen geld van onze rekening mochten incasseren.
Krijg ik toch een brief met de bevestiging voor 2013, het bedrag werd maandelijks van onze rekening afgeschreven. Hier is geen opdracht voor gegeven en ik heb hierover een brief geschreven, gelijk met de mededeling dat hun (overigens weer nieuwe) bankrekening bij ons geblokkeerd wordt. Weer geen reactie gekregen. Bellen wil overigens niet, je komt er niet door.
Vandaag weer een rekening voor 5 maanden Lokaal Totaal.
Ben er nu klaar mee !!!

- Creditering van de factuur
- Ons uit het klantenbestand halen en NOOIT MEER contact opnemen
- zo niet...............
- brief laten zien met de opdracht voor 2013
- brief laten zien van de goedkeuring automatische incasso
- ik zal dit naar onze rechtbijstand verzekering sturen
- daarbij komt een factuur voor jullie voor onze administratie/arbeids kosten die wij ondertussen hebben gemaakt hierdoor.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LokaalTotaal in behandeling genomen

LokaalTotaal

Heeft op 12 november 2013 om 11:36 geantwoord

Contact opgenomen met klant om de gehele gang van zaken door te nemen en te komen tot een oplossing.

Nog niks van klant mogen ontvangen, nogmaals contact opgenomen met klant.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LokaalTotaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van LokaalTotaal beoordeeld.

Heeft op 28 maart 2014 om 18:17 geantwoord

Update:
Dinsdag 12 november een mail gekregen met daarin de vraag de opzegging nogmaals op te sturen. Dat heb ik gedaan. Ik zie al een :-) smiley met OPGELOST ?!
Dat is het nog niet, maar we wachten geduldig af.

*****************************************************

Van LokaalTotaal donderdag 14 november heb ik een ontvangst bevestiging gekregen van mijn mail. Met de mededeling dat het heel druk is op het moment en dat de afwikkeling lang kan duren.

Vandaag (maandag 18 november) een mail gekregen van mevrouw Heuvelmans, die zegt nog niets van ons ontvangen te hebben. Vanmiddag om 12.31 dus nogmaals alles opgestuurd.
Hiervan heb ik weer een ontvangstbevestiging gekregen. Ook heb ik gebeld, maar er is geen doorkomen aan.

ik doe het maar via deze weg, dan weet ik zeker dat mevrouw Heuvelmans dit te zien krijgt.

Nu lijkt het net of wij niets van ons laten horen. Dat is pertinent NIET ZO !! Wel raar dat onze post en mails bij andere bedrijven gewoon aankomen, en dat er bij LokaalTotaal niets ontvangen wordt.

************************************************

Update: 26-11-2013

Na de laatste update hier op de site heb ik een reactie gekregen met de bevestiging van ontvangst van mijn mail. Lokaal Totaal zal het contract met terugwerkende kracht opzeggen en krijg z.s.m. een creditnota toegestuurd.

Deze klacht is nu dus opgelost!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UPDATE: 28 MAART 2014 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En wat schetst mijn verbazing? Vandaag weer een brief gekregen van LokaalTotaal met de mededeling dat er nog facturen openstonden die z.s.m. betaald moeten worden.
Hier wordt je toch moe van!
Er is duidelijk bevestigd dat alles werd opgelost, dat de facturen gecrediteerd werden. Ik had gelukkig hun bankrekening laten blokkeren dus het afschrijven is niet gelukt.

Nou ruim 3 maanden later, gaat alles weer overnieuw. Ik overweeg om LokaalTotaal een factuur te sturen met de nodige arbeidsuren die ik hier al aan besteed heb.

Mensen van LokaalTotaal....LOS DIT NU EENS EN VOOR ALTIJD OP en val mij niet meer lastig !!

Alle klachten die gemeld zijn door Strieker