Klacht: wederom een onterechte vermelding in de gemeentegids Heerlen-lokaal Totaal.

op 27 september 2013 over LokaalTotaal in de categorie Reclame

Vorig jaar op 20/12/2012 heb ik een klacht ingediend tegen Lokaal Totaal , omdat men mij onterecht een vermelding in de gemeentegids wilde aansmeren. Ik had deze vermelding namelijk op een volstrekt correcte wijze reeds op 18 januari 2011 aangetekend opgezegd.
Lokaal Totaal heeft als een reactie op mijn klacht toegezegd mij uit hun bestand te verwijderen en de openstaande facturen , met betrekking op de onterechte vermeldingen, te crediteren. Deze oplossing is mij per mail op 11 januari 2013 om 9.25u bevestigd door aftersales@lokaaltotaal.nl
Tot mijn grote ergernis wordt ik nu weer benaderd voor een vermelding in de gemeentegids Heerlen, via een mail waarin mij wordt gevraagd de gegevens te contoleren.
Voor alle duidelijkheid: WIJ HADDEN EEN AFSPRAAK DAT IK NIET MEER ZOU WORDEN LASTIGGEVALLEN DOOR LOKAAL TOTAAL. Ik herhaal met klem dat ik geen enkele interesse heb in een vermelding in de gemeentegids.
Willen jullie je SVP aan de gemaakte afspraak houden!!!!!!

Werner Fluyt
i/o Tandartspraktijk SHHL Lo

Een schriftelijke bevestiging dat ik definitief verwijderd ben uit het klantenbestand van Lokaal Totaal en een annuleringsbevestiging met betrekking tot de vermelding in de gemeentegids Heerlen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LokaalTotaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LokaalTotaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LokaalTotaal

Heeft op 30 september 2013 om 11:21 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Fluyt,

Wij hebben bij deze de opdracht geannuleerd. Wij zien in ons systeem dat de praktijk op 11 maart 2013 telefonisch door onze verkoopafdeling is benaderd, de bandopname van dat gesprek voldoet echter niet aan de wettelijke eisen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij zullen een notitie maken in ons systeem dat uw praktijk niet meer benaderd mag worden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

LokaalTotaal BV

Alle klachten die gemeld zijn door Campagnolo3