Klacht: Oplichters bende

op 11 maart 2013 over LokaalTotaal in de categorie Reclame

Na een half jaar de klacht op deze website te hebben gedeponeerd nog steeds geen reactie.
Het was onze enige hoop maar nog niks gehoord.
Ik wil iedereen waarschuwen die met Lokaal totaal in zee gaat je kan beter je geld ergens anders voor gebruiken.
Of aan een goed doel besteden in plaats van aan die oplichters bende te geven.We gaan deze zaak ook aangeven bij tros opgelicht misschien dat hun er wat mee kunnen?

Oplossing??? Het hele bedrijf mag van mij opdoekken.
Misschien dat iedereen aangifte kan doen dan bereiken we meer.Wij geloven niet meer in een oplossing vanuit Lokaal Totaal. Onze pijlen zijn nu gericht op Opgelicht in de hoop dat die er wat mee kunnen. Dus bij deze iedereen die opgelicht is maak er melding van.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LokaalTotaal

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LokaalTotaal in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LokaalTotaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LokaalTotaal

Heeft op 04 april 2013 om 16:19 geantwoord

De afdeling Aftersales heeft op 4-4-2013 een email gestuurd naar de klant, met daarin de bevestiging dat wij de landingspagina's 100% zullen crediteren. De landingspagina's werden helaas niet goed gevonden op het internet, waardoor wij zien dat het product helaas niet heeft gewerkt voor de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door jbhatti