Klacht: Opgelicht met Lok(aal)site / Totaal

op 23 april 2013 over LokaalTotaal in de categorie Reclame

Ik ben door een vertegenwoordiger vorig jaar benaderd om mij te helpen meer klanten te vinden voor mijn bedrijf, hij was in de buurt en wilde wel langs komen. Ik had ook aangeven eerder iets soortgelijks met de telefoongids gehad te hebben en hij zij dat ze daar niks mee te maken hebben. Het is allemaal goedkoper en beter, ik zou beter gevonden worden in Google en zou meer (oudere) klanten krijgen omdat die niet van de computer gebruik maken maar van de ouderwetse media. Helaas heeft nog nooit iemand mij benaderd, via hun boekje of via hun loksite. Het koste rond de 750 euro inclusief btw, dit zou in 2 gedeeltes gesplitst worden, 1 12 gelijke termijnen en 1 rond oktober vorige jaar. Alleen hebben hun last van een computerstoring gehad waardoor ze ruim 1 kwartaal vergaten facturen te sturen! Nu moet ik in 1x 3 termijnen betalen, alleen is dit niet de schriftelijk overeengekomen 12 gelijke termijnen. Ondanks vragen van mijn kant heb ik nooit een reactie gehad. Onlangs was die vertegenwoordiger weer aan de telefoon en stom heb hem weer langs laten komen en hij misleide mij weer, dit keer iets minder een kleine 400 euro. Dan mocht ik de website overnemen en kon de nummer 1 positie behouden, op een door niemand ingetypt keyword. Hij wist ook niks van de computerstoring of deed alsof. Maar raadde wel aan het op te sparen en 1x te betalen. Dus hij wist wel iets maar deed alsof zijn neus bloed! Nu probeer ik iemand van het bedrijf te spreken te krijgen om weer aan de afgesproken voorwaarden te voldoen, maar aan de telefoon zijn ze onbeschoft. Op email reageren ze niet, pas nadat ik een fax stuurde en deze ook per email stuurde kreeg ik na een dag of 4 een standaard antwoord, waar nergens op ingaan word en geen oplossing aangedragen word om de afgesproken 12 termijnen te betalen en niet in 10 termijnen zoals niet was overeengekomen. Had ook weer teruggemaild met het verzoek serieus antwoord te krijgen, maar krijg weer een standaard email terug, waar ik niks wijzer van word. Echt hopeloos die mensen daar!

Ik wil de laatste 3 termijnen betalen, maar dan weer zoals eerst met 1 maand er tussen, wel zelf overmaken naar hun rekening! En als het kan van de nieuwe overeenkomst af, anders daarna per direct. En ook dat ze klanten serieus nemen en niet misleiden met valse verkooppraatjes!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LokaalTotaal in behandeling genomen

Bericht van LokaalTotaal

6 jaren geleden - Gevraagd om klantnummer zodat we het bezwaar in behandeling kunnen nemen.

Reactie van de melder van de klacht mdrs

6 jaren geleden - Dat had al vermeld, maar bij deze nog een keer!SWEB12 62523619

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LokaalTotaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van LokaalTotaal beoordeeld.

LokaalTotaal

Heeft op 26 april 2013 om 16:21 geantwoord

Naar aanleiding van het telefoongesprek van vandaag, zullen wij de 2 ontvangen facturen niet autmatisch afschrijven. De klant mag de facturen in 3 termijnen zelf overmaken.

Alle klachten die gemeld zijn door mdrs