Klacht: opgelicht

op 22 juni 2013 over LokaalTotaal in de categorie Reclame

Heb via de gemeente Spijkenisse. haast twee jaar geleden van lokaal totaal gehoord. Het zou mijn bedrijf meer werk opleveren en men zou míj overal vinden op het net. In haast twee jaar heb ik nog geen enkele reactie mogen ontvangen van dit net. Anderhalve jaar geleden heb ik mijn bedrijfsnaam veranderd, heb dit aan hen doorgegeven, maar tevergeefs dus,men zal mij nooit meer kunnen vinden nu, de naam is nog steeds niet veranderd, dus stopt ook met betalen voor iets wat niet functioneert.Heb destijds net na mijn naamsverandering de nu huidige naam door gegeven en nog maar eens een paar keer gebeld, met het resultaat ik hier geen steek wijzer mee ben geworden.
Men blijft bij het oude Gmail adres en geven nog steeds de oude bedrijfsnaam door,en geen van beiden bestaat nog, al anderhalve jaar niet meer.

Geld terug vordering, voor het niet naleven van de eisen die gesteld zijn. De bedrijfsnaam en Gmail van het huidige bedrijf door voeren.Ze blijven bij hun stand punt, zoals de pagina is gemaakt onder een andere naam.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LokaalTotaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van LokaalTotaal beoordeeld.

Heeft op 08 augustus 2013 om 13:40 geantwoord

Geachte dames en of heren.

omschakeling van bedrijfsnaam is per 13 januari 2012 gedaan en nu komt men er mee dat in 2013 problemen waren.
Ik word al twee jaar in ootje genomen en doe geen betalingen meer, omdat dit oplichting is, die mijn bedrijf schade berokkend, en daar betaal ik niet voor.

Hoogachtend R.Groen

LokaalTotaal

Heeft op 08 augustus 2013 om 14:37 geantwoord

Ten gevolge van werkzaamheden aan ons bedrijfsnetwerk zijn wij niet eerder in staat geweest om op het bezwaar te reageren.

De wijzigingen die wij in januari 2013 hebben ontvangen zijn destijds doorgevoerd. Op de landingspagina staan dan ook de juiste gegevens vermeld. Derhalve zullen wij niet overgaan tot compensatie.

De landingspagina staat online en is vindbaar op internet, wij kunnen echter niet garanderen hoeveel klanten er geworven worden via onze producten.

Reactie op feedback:

Zoals eerder aangegeven hebben wij voor het eerst correcties ontvangen in januari 2013. Derhalve zullen wij geen compensatie aanbieden, wel hebben wij de facturen stopgezet.

LokaalTotaal BV

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LokaalTotaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht rgbt

5 jaren geleden - Lokaal Totaal geeft aan in januari 2013 pas wijzigingen te hebben gehad van mij, maar ze vergeten één hele belangrijke detail, heb de verandering niet in 2013 door laten voeren maar in 2012, en zo zit het in elkaar, en mocht men het niet geloven,Het bedrijf R.G.B.T. bestaat sinds die invoering in 2012.Maar wat vreemder is , heb namelijk ook het E-Mail adres bij hen laten veranderen, en nu, zie ik nog steeds het oude e-mail adres er op staan die ik in januari direct heb laten afsluiten.Jullie bekijken het maar, ik betaal niet voor een site die niets aan mijn bedrijf levert.

Alle klachten die gemeld zijn door rgbt