Klacht: Onterechte vordering

op 11 november 2014 over LokaalTotaal in de categorie Reclame

Zoals de advertentie in de gemeentegids 2013 stond vermeld is niet zoals afgesproken. Deze zou geplaatst worden onder de rubriek hondentraining/hondenschool/gedragstherapie, maar stond op een willekeurige pagina tussen andere advertenties. Ook is afgesproken dat het logo van het bedrijf erbij geplaatst zou worden. Hierover zou een mail gestuurd worden met het verzoek deze aan te leveren, deze mail is nooit ontvangen en er heeft ook geen overleg plaatsgevonden voor akkoord voordat de advertentie werd geplaatst.

Dit is al het tweede jaar op rij dat het plaatsen van de advertentie niet volgens afspraken verloopt, wat heel jammer is, en zeker gezien het bedrag wat ervoor gevraagd wordt. Graag zou ik dan ook teruggebeld willen worden door de persoon die deze klacht in behandeling neemt. Meer dan de twintigste keer email geschreven, verklaard. Nu hebben ze de Collactive incassodienst ingeschakeld, omdat we ons weigeren de onjuiste Advertentie te betalen. Deze Incassodienst dreigt nu met deurwaarders.

aangezien het bevredigend is gevonden voor beide partijen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LokaalTotaal

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LokaalTotaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heinztina