Klacht: LOI neemt mij niet serieus en kan niet goed lezen.

op 27 juni 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Goedendag mevrouw Derksen,

Hierbij mijn reactie van mijn klacht van 13 juni 2016 .
Ik zie wederom dat u en jullie mij niet serieus nemen en ook niet goed lezen!Ik wordt zo moe van jullie!
Ten eerste sturen jullie mij een brief dat er een flip over is en dan blijkt er een oud schoolbord met alleen een krijtje aanwezig en ten tweede werd mij verteld dat ik maar moet gaan zitten want we komen al in tijdnood.
Op dat moment ging de examinator mij de vragen stellen die in mijn Presentatie stonden.Ik moet het toch presenteren?
En waar is die flipover dan?Hoe kan ik alles netjes beknopt weergeven dan?
Graag zo ik de namen van de examinators willen van mijn examen van 23 mei en dat je de status van mijn klacht omzet naar niet opgelost zoals jullie wel vaker doen terwijl het probleem niet is opgelost.
Binnen de 2dagen (die jullie als instelling beloven) zie ik je antwoord met de gegevens tegemoet en dat u mij persoonlijk terugbelt voor een gepsprek.

Mvg s.. hoekstra

Als jullie eens echt beloven wat jullie zeggen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 28 juni 2016 om 08:02 geantwoord

Beste Sander,

Helaas kan ik je hier niet verder bij helpen. Ik dit geval wil ik je vriendelijk verzoeken om officieel bezwaar in te dienen op de uitslag van het examen.

Dit kun je doen via de LOI Campus. Als je klikt op het betreffende examen en naar beneden scrolt zie je het kopje 'Bezwaar- en beroepsprocedure'.

Via deze weg kun je een bezwaar maken op de uitslag.

Patricia
LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door s.j.hoekstra