Klacht: LOI

op 05 juli 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik had een overeenkomst met LOI, daar mijn man in het laatste stadium van COPD is kon ik mijn studie niet afmaken, om een lang verhaal kort te maken, ik heb ipv aan van arkel aan loi betaald. de volledige som. nu sommeren zij mij 1075 te betalen, das ingeschakeld maar die kunnen niets doen, dus betalingsregeling aangevraagd, en al veel betaald in april en juni, er blijft nog 200, volgens mijn berekening. ze hebben nu beslag gelegd op spaartegoeden en zegen dat er nog eer dan 600 te betalen is. ook al gedonder bij mijn werk maar verkeerde bv aangeschreven. , nogo dus

gewoon , hoe kunnen ze!! er staat nog 200 euro maar zij zeggen geen stukken ontvangen te hebben en gaar rente berekenen over t gehele bedrag terwijl er nog 200 openstaat zij vinden 650 ofzo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 maand geleden - Geachte mevrouw Van der Mark, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 11 juli 2017 om 14:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door KvanderMark