Klacht: Onbetrouwbaar reisorganisatie Wees Alert!

Ric1973 op 29 augustus 2023 over LMX Touristik GmbH in de categorie Reizen Algemeen

We hebben een reispakket geboekt naar Turkije met de hele familie, hebben kinderen in verschillende leeftijden, was ook de reden dat we voor een hotel hebben gekozen met verschillende activiteiten. eenmaal geboekt, een bevestiging ontvangen met de bedrag die op de site stond, de volgende dag krijgen wij een e-mail dat we meer moesten betalen, ruim 200 euro. ik moest bewijzen hebben etc. na veel e-mails hebben wij niet meer betaald dat de afgesproken bedrag, maar eenmaal in Turkije werden wij verrast bij de transfer, Wij werden afgevoerd naar een afschuwelijke hotel en niet het hotel waarvoor we hebben gekozen. onze hotel blijkt ook van niets te weten en geen reservering van ons te hebben, contact met LMX in het weekend heeft geen zin moest via de mail, reisbegeleider kon niets voor ons doen. Een afschuwelijke vakantie gehad, vond met name erg voor onze kinderen die hierop heel lang hebben zitten wachten. Ik ben niet steeds in contact met LMX, maar ze reageren niet. je hebt maar een x in het jaar vakantie. mijn advies om deze organisatie te vermijden, je weet nooit wat je krijgt voor je geld die je betaald hebt!!

Ik eis schadevergoeding en mijn geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LMX Touristik GmbH

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LMX Touristik GmbH nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ric1973