Klacht: Andere luchthaven

manuelapeter op 15 september 2021 over LMX Touristik GmbH in de categorie Reizen Algemeen

Wij hadden op de site gekeken voor een vlucht vanuit dusseldorf en zagen iets dat ons aanstond. bij het boeken stonden er 2 vliegtuigjes in verschillende richtingen met daarachter dus (dusseldorf) volgens ons. na boeking stond er dat wij vanuit bremen zouden vliegen en terug komen en dat als je dit vanuit dusseldorf wil doen dit veel duurder is (om welke reden dan ook aangezien het even lang vliegen is). Dat is voor ons veel te ver. Ik heb onmiddelijk via mail contact gezocht om deze reis te annuleren aangezien op de site staat dat je zonder problemen kan annuleren. Op de site kan je in het nederlands alles lezen maar bij contact moet je engels of duits gebruiken en antwoorden ze in engels en/of duits. Ik dacht dat ik automatisch 14 dagen herzieningsrecht had maar volgens hen blijkbaar niet en kunnen ze dit niet annuleren ofwel tegen een serieuze vergoeding. Ik wil dat deze booking kosteloos geannuleerd wordt.

Dat deze booking zo snel mogelijk en zonder kosten wordt geannuleerd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LMX Touristik GmbH

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LMX Touristik GmbH nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door manuelapeter