Klacht: LIVARNO LIVING® 2 bijzettafels besteld maar bestelling is fout gegaan.

op 12 december 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste Lezer,

Een erg lelijke fout van Lidl, ik heb zelf vanaf 0.00 zitten wachten met de telefoon en app in me hand, ik kon vanuit de app nergens door klikken, was in de veronderstelling dat ik vanuit de app het product kan kopen of althans verwezen word naar het product zodat ik deze online kan kopen.
In de ochtend mijn laptop gepakt en was LIVARNO LIVING® 2 bijzettafels blijkbaar al uitverkocht.

Natuurlijk gebeld naar jullie helpdesk, maar daar word verteld op = op en dat de app zou werken zoals het moet.
Dus ik word als domme klant neergezet, erg fijn natuurlijk.
Duidelijk aangegeven dat ik via de app nergens verder kwam en de verwachting had dat de app me zou verwijzen naar de shop, of althans dat ik het product zou kunnen bestellen als het beschikbaar kwam.
Maar dat werk dus helaas niet, foutje bedankt.

Tot mijn verbazing zie ik een 2 uur later dat LIVARNO LIVING® 2 bijzettafels weer beschikbaar is, dus ik laat mijn vrouw gauw de bestelling doen en doe netjes de betaling via ideal, met een gast account.
Geen bevestiging via mail, dus we gaan weer bellen, word ons gemeld ja tot 19.00 uur kan er een bevestiging worden verzonden?? grapje zeker, nee hoor het systeem kan er langer overdoen word ons gemeld.

Ok dan maar afwachten, maar gevoel van een leuke mooie aankoop word steeds minder, dus ik bel om 8.40 met jullie helpdesk.
Word me al snel duidelijk dat de bestelling is mis gegaan en je raad het al LIVARNO LIVING® 2 bijzettafels is nu weer uitverkocht!!
Of ik dus nu via mail mijn betaling gegevens wil sturen en dat ik dan mijn betaling terug krijg, oja en een bon van 10 euro waar ik gelukkig van moet worden.

Ik voel me bij Lidl dus als een domme klant, althans zo word ik neergezet, bedankt Lidl.

Ik heb de klacht al gemeld bij jullie, graag ontvang ik als nog mijn bestelling van de LIVARNO LIVING® 2 bijzettafels.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 december 2017 om 15:46 geantwoord

Heeft op 20 december 2017 om 15:16 geantwoord

Helaas is mijn reactie van 18 december weg, maar hierbij nog een keer: Na een week krijgen we nog steeds niet echt duidelijk of we nu de tafels krijgen of het geld terug, geld terug ziet Lidl als een oplossing, want denk ik vrij normaal is als je iets niet kan leveren, dus is totaal geen oplossing. Helaas telkens standaard mailtje, dat het product word geleverd en zodra het magazijn verlaat we een track en track krijgen, maar na een week blijft het gevoel we het product niet gaan ontvangen en we voor de gek worden gehouden, tevens hebben we totaal niet het gevoel door de standaard reacties in de mailtjes ze hun best voor ons doen om alsnog de bestelling goed uit te leveren. Na een week krijgen we weer een automatische mail dat het product niet leverbaar is,Dit wisten jullie tijdens de bestelling al!! Lidl bedankt me meer dan een week nog voor de gek houden en wachten op onze centjes, terwijl we tegen de kerst aan zitten.

Weer voel ik me erg voor gek gezet.
Beetje erg jammer we hebben het hier niet over een pakje melk.
Ik wil deze reacties totaal niet plaatsen want ik kom dagelijks bij de lidl voor me boodschappen, maar we kunnen er niet omheen dat lidl er weinig aan doet en de klant eigenlijk als gek verklaart.

Alle klachten die gemeld zijn door zweb