Klacht: Storting afgekeurd eo rekening maar geen geld terug

Steefveld op 18 juli 2021 over LiteBit in de categorie Financieel Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Storting afgekeurd door eo rekening. Stort normaal met me eigen persoonlijke rekening dus daarna direct met deze rekening gestort.
Mail ontvangen dat de eerste storting is afgekeurd en nu al 5 dagen bezig met klantenservice om me geld terug te krijgen.
Inmiddels bewijs van email en bank bewijs van storting toegestuurd.
Bericht terug dat deze beste man er niet uitkomt em nu doorgestuurd naar andere afdeling die er naar gaat kijken??????

Gewenste Oplossing:

Me geld terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LiteBit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LiteBit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Steefveld